Obserwatorzy

poniedziałek, 8 października 2012

Nowy początek

Ten blog nie może upaść. Ja do tego nie dopuszczę. Po długim milczeniu wracam. Niestety nie mam admina, więc nie będzie nowego wyglądu :c. Ale blog nie upadnie, wierze w to. Będę pisała na nim sama. Nie potrzebny mi nikt do pomocy, jak na razie. Oczywiście świetnie by było, gdyby Sandra wróciła, ale damy rade bez niej. Na początek stylizacja:
Nie będę pisała co z jakiego sklepu, bo sami możecie znaleźć :) No i to by było na tyle na dziś. Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Nie nie nie, tak na pewno nie może być. W maju tego roku oddałam bloga Lady_Dakocie i wierzyłam, że się nim zajmie! A tu co? Wygląd ten sam, obserwatorów słabo przybyło, a ostatnia notka w listopadzie! Dlaczego dla redaktorki jest ważniejszy blog, niż dla właścicielki?
    Oj nie, ja tego tak nie zostawię.

    OdpowiedzUsuń